Миськів Роман

НОВА ТЕХНОЛОГІЯ ЗРОБИТЬ ЕЛЕКТРОМОБІЛІ ЕФЕКТИВНІШИМИ


Mercedes і Renault вже розробляють новий тип двигуна, який легший та ефективніший.

Виробники автомобілів щороку випускають нові електромобілі, а розвиток галузі торкнеться не лише акумуляторів. Електродвигуни також швидко вдосконалюються, і багато експертів вважають, що підвищення ефективності електромобілів найближчими роками буде досягнуто за допомогою нових технологій.

Такі компанії, як Mercedes-Benz і Renault, вважають, що майбутнє електродвигунів пов’язане з технологією осьового потоку, оскільки вона порівнюється з твердотільних батарей, які повинні замінити існуючі батареї в електромобілях. У Mercedes підтвердили, що вже розробляють аксіальні електродвигуни, і, за деякими даними, BMW робить те ж саме.

Осьовий мотор – розробка компанії YASA, яка нещодавно отримала замовлення від Daimler. Це плоский і круглий пристрій, який легший і ефективніший за відомі електродвигуни. Двигун має масляне охолодження, тому він не перегрівається і набагато ефективніший, що дозволяє збільшити пробіг електромобіля приблизно на 7%. А оскільки він використовує менше енергії, це дозволяє виробникам зменшити вагу на 10%, оскільки батареї будуть легшими.

Незважаючи на хороші перспективи, все ще є деякі побоювання з приводу електродвигунів та використання в них рідкісноземельних металів, зазначає Auto News.

Підраховано, що до 80% електродвигунів сьогодні використовують постійні магніти, включаючи такі метали як неодим, празеодим, диспрозій та тербій. При видобутку цих матеріалів утворюються токсичні відходи, і багато з них видобуваються та переробляються у Китаї.

Синхронні двигуни, що використовуються Renault і BMW, не містять цих рідкісноземельних матеріалів, але не всі виробники автомобілів наслідують їх приклад. Наприклад, двигуни з постійними магнітами, що використовуються в електричному Volvo XC40 Recharge, містять рідкісні метали.

«Причина, через яку ми вибрали це, — чиста ефективність. Це найкращий компроміс між потужністю, крутним моментом і ефективністю для цих двигунів, тому ми, ймовірно, будемо дотримуватися цієї технології, принаймні зараз», – сказав Лутц Стіглер , менеджер з електроприводу Volvo Cars в інтерв’ю Auto News.

Експерти зазначають, що розвиток електродвигунів вплине на робочі місця в автомобільній промисловості. Електродвигун зазвичай має на 50% менше деталей, ніж двигун внутрішнього згоряння, яке конструкція вимагає на 30% менше роботи. Прагнучи зберегти робочі місця, багато виробників готові розробляти і виробляти власні електродвигуни, попередньо використовуючи агрегати інших компаній.

https://uamotors.com.ua/news/66539

Коментарі

Популярні публікації