Дешевий електричний сіті-кар Mia повертається на ринок: 136 к.с. та 450 км запасу ходу.

Серійне виробництво Mia 2.0 розпочнеться до кінця цього року, вихід на ринок заплановано на першу половину 2023 року.

Повернути французький універсальний міський електромобіль взялася німецька стартап-компанія Fox E-Mobility AG, якій належать права на торгову марку ліквідованої у 2014 році французької компанії Mia Electric. Сам стартап був заснований у 2020-му та спеціалізується на виробництві невеликих бюджетних електричних автомобілів для пасажирських та вантажних перевезень.

Від оригінальної моделі, що протрималася на конвеєрі з червня 2011 року до грудня 2013 року, Mia 2.0 відрізняється переробленим дизайном та модернізованою технікою. При цьому компоновка «першої» Mia з центрально розташованим сидінням водія збережена. На місці залишилися й зсувні бічні двері, які дозволяють автомобілю легко лавірувати на вузьких вуличках старих європейських міст.

136 к.с. та 450 км запасу ходу: дешевий електричний сіті-кар Mia повертається на ринок

В основі сіті-кара другого покоління лежить сучасна електрична скейтборд-платформа з вбудованим акумуляторним блоком. Ємність батареї, яку, за чутками, постачатиме словацька компанія InoBat Auto, не називається. Відомо, що базова версія Mia 2.0 зможе долати на одному заряді 225 км, а топова – 450 км. У оригінальної моделі ємність акумулятора складала 8 або 12 кВт•год, а максимальний запас ходу не перевищував 100 км.

Потужність встановленого на задній осі електромотора в залежності від модифікації складе від 54 до 136 к.с. Також очікується поява передньопривідної версії потужністю 41 к.с., а в перспективі, не виключена, й воднева Mia 2.0 (платформа, що використовується електромобілем, підтримує встановлення водневих паливних елементів). Для порівняння, перше покоління моделі комплектувалося мотором потужністю всього 13 к.с.

136 к.с. та 450 км запасу ходу: дешевий електричний сіті-кар Mia повертається на ринок

У салоні – цифрова приладова панель, овальне кермо та тримачі для смартфона і планшета. Також новинці обіцяні сучасні системи активної та пасивної безпеки.

Як і французький сіті-кар, його німецька версія – це повноцінний автомобіль з надійним кузовом, а не якийсь там квадрицикл. За попередньою інформацію, складання реінкарнованого електричного автомобіля довірять контрактному виробнику. Якому саме, не повідомляється.


За матеріалами: Kolesa 

https://autogeek.com.ua/136-k-s-ta-450-km-zapasu-khodu-deshevyj-elektrychnyj-siti-kar-mia-povertaietsia-na-rynok/




Коментарі

Популярні публікації